Tuesday, April 21, 2009

selamat....

cmner nak citer aku pun xreti..
tapi yg penting aku selamat lah..
hahaha

citernye berlaku di zaman dulu purba kala dulu
aku sbg ketua monitor (bahagian monitor,bukan ketua darjah) telah diarahkan utk menyiapkan order semua ibm model produk
masa dia enquiry tu..aku ckp la ada dlm 40 biji (6 gred A,34 gred B)
pastu dia order la...
tah mcm mana pula
terjadi sesuatu di luar jangkaan,di dalam kotak yang sepatutnya mengandungi IBM itu..telah tercampur2 semua jenis brand yang datang dari planet mana pn ku tak tahu..
mampuih dah aku...
borang order dah siap..tapi ordernya xde..
ape aku nk buat nih..
kemudian aku mengcover kesilapan aku dgn memberikan model2 lain spt HP dan phillips.
HP dan philips itu bdannya sama ngn ibm sebentar tadi
kalau tgk body tapi x tgk brand..mmg xkn kenal la..~
jadi aku cadang nk klentong pelanggan mcm itu lah..
tapi dia akan tau gak nnt
cuma aku dpt backup diri aku la nnt dgn berkata bhw aku keliru ngn bdannya yg 100% serupa itu..
huhuhu
~
pastu tempahan itu pn dipreparekan..
pastu...pda petang itu
nk dijadikan cerita..
pelanggan itu berkata,seraya berkata :
gred B itu sy xmau..it uGred A saja mau angkat

perasaan aku bercampur aduk time tu
yg penting skali aku bersyukur dan lega sgt22222 pasal aku selamat dari kantoi atas kesilapan aku..
dapat la aku cuti pda esok harinya..kalau lah kesilapan tu terjadi..mmg aku trpksa lupakan je lah hajat utk siapkan lesen pada esok harinya..
huhuh
memang aku rasa lega gilaa arr..
hahaha
xterkata aku..
ALLAH menyelamatkan aku..
syukurrr~

No comments:

Post a Comment