Friday, April 17, 2009

2 pilihan

al-kisahnya berlaku semasa bulan 3...
aku dah apply untuk job camp tcp/ip network.n then dapat lah..means diorang dah approve la kan..
so aku pn masuk la job camp tu..
job camp tu 2 minggu
ada seminggu break gap diantara 2 minggu tu..
n then tetiba dlm break tu..
lec call ..
dia kata..kao mau masuk competition x.
cisco punya
aku kata la aku ada job camp
last2 mmbr aku yg pegi..
kitorang mmg lebey kurang ja standard otak nih
haha
n then dipendekkan cerita..
time competition tu
boleh pulak diorang menang
haha
dpt hadiah router,rm5000 voucher blaja ,n sijil
compare ngn aku yg habis job camp;
elaun rm150,sijil job camp (MSC)

adoi....
aku takot memilih peluang yang ada,
lebey rela memilih kemungkinan yang pasti
huhu

1 comment:

  1. tahu xpa...
    itu pasal lah kena blaja amek risik0 4m n0w on...
    *yuhu*

    ReplyDelete